Notícies d'actualitat del Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya

martes, 31 de enero de 2012


                                                                                              Dijous, 26 de Gener de 2012
26a Sessió

En la sessió d’avui amb l’Àngles hem estat completant el nostre portafoli i hem pogut preguntar-li dubtes sobre aquesta tasca que estem desenvolupant. He de dir que m’he trobat amb diversos problemes a l’hora d’enllestir aquesta última tasca, ja què encara que he enllaçat tots els meus treballs, quan poso la direcció del meu portafoli a la barra d’eines, no aconsegueixo que se’m obrin els documents que he enllaçat i només se’m obren les adreces d’Internet, com ara el vídeo del moviemaker, els blocs de l’assignatura, la enquesta virtual que vam realitzar amb l’Eduard, etc. Tot i així espero poder solucionar aquest tema i enllestir el meu treball a temps.

Tot i estar trobant alguns imprevistos per acabar aquesta tasca, trobo que és molt interessant saber utilitzar aquests dos programes per tal de poder guardar a la xarxa diversos documents que m’interessi tenir a l’abast. A més a més, d’aquesta manera tindré la seguretat que aquests documents no es perdran i sempre els tindré a mà per poder-los utilitzar.

       
       

No hay comentarios:

Publicar un comentario