Notícies d'actualitat del Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya

jueves, 2 de febrero de 2012


                                                                                                 Dijous, 02 de Febrer de 2012
28a Sessió

Avui ha estat la última sessió d’alfabetització digital, i la hem dedicat a resoldre els últims dubtes sobre el nostre portafoli amb l’Àngles.
He de dir que encara que m’ha semblat una assignatura molt laboriosa en la qual hem dut a terme molts treballs i hem dedicat molt de temps, ha estat una matèria que m’ha acabat agradant molt i he après moltíssimes coses noves que em seran molt útils per a la meva futura tasca docent.
Del que em quedo d’aquesta assignatura és amb la idea que la tecnologia per sí sola no condueix als aprenentatges pròpiament anomenats, sinó que s’ha de saber emprar una bona metodologia per tal d’ implementar les TAC a les aules per tal que es doni un aprenentatge significatiu.
També m’ha semblat molt interessant la confecció de la tasca 4, ja què amb aquesta he pogut descobrir com afegir efectes, enllaços, gifts i moltes coses més en un bloc, i m’ha semblat molt útil perquè potser jo també elabori un bloc de l’escola quan sigui mestra (m’agradaria molt).
I per últim vull mencionar tasques com el joc interactiu, la història amb senyals i la tasca de les boles del Stopmotion que crec que són uns recursos excel·lents per poder utilitzar-los en una escola amb nen/es  d’infantil.
Moltes gràcies per tots els aprenentatges que m’heu transmès!


No hay comentarios:

Publicar un comentario