Notícies d'actualitat del Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya

lunes, 14 de noviembre de 2011

                                                                                        Dijous 10 de Novembre de 2011

14a Sessió

En la sessió d’avui d’alfabetització digital hem aprofundit sobre les diferents formes tipogràfiques, i la usabilitat i llegibilitat de les lletres en cada format determinat. A través de les explicacions que ens ha anat donant la mestra, hem  pogut anar coneixent més, per exemple sobre la alineació dels textos, sobre com utilitzar el sagnat i els diferents estils de lletres,  i sobre quines son les més apropiades per utilitzar en cada treball per què el text en qüestió sigui llegible i clar. He de dir que quan hem parlat sobre l’alineació del text, m’he quedat molt sorpresa al descobrir que no és correcte posar-ho per a que totes les línees quedin iguals, sinó que s’ha de deixar el alineat normal, és a dir, cap a la dreta. M’ha sobtat aquest fet perquè durant tota la meva escolarització, en la que he hagut de presentar treballs escrits a ordinador, m’han obligat sempre a fer-ho així perquè quedava més estètic.
D’altra banda, trobo que aquesta sessió d’avui m’anirà molt bé per poder presentar correctament a partir d’ara tots els treballs de la Universitat i també per en un futur poder elaborar escrits o circulars de manera correcta a l’escola a on treballi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario